Service client

Nous sommes là pour vous aider — Service à la clientùle de Telescopes Canada

Chez TĂ©lescopes Canada , notre mission va au-delĂ  de la production de produits de qualitĂ© : nous sommes dĂ©vouĂ©s Ă  fournir un service client exceptionnel Ă  chaque Ă©tape du processus. Que vous ayez des questions sur le choix du bon Ă©quipement, besoin d'aide pour une commande ou besoin d'assistance aprĂšs l'achat, Notre Ă©quipe sympathique et compĂ©tente est toujours prĂȘte Ă  vous aider.

Nous sommes fiers d'offrir des réponses rapides, des conseils d'experts et un service fiable pour garantir que votre expérience astronomique soit tout simplement exceptionnelle.

✹ Contactez-nous dĂšs aujourd'hui, car votre voyage vers les Ă©toiles mĂ©rite le meilleur soutien sur Terre.

How to reach us

We respond quickly during business hours.

📞 (289) 428-1334 ✉ support@telescopescanada.ca 💬 Live Chat (on site)

Store hours

  • Mon–Fri10:00 AM – 5:00 PM EST
  • Saturday Limited tech support10:00 AM – 3:00 PM EST
  • SundayClosed

Holiday hours and special closures appear at the top of our website.

Curbside pickup (Back Entrance)

Unit #5, 1 Rosetta Street, Georgetown, ON L7G 3P1
Closest GPS address: 9 Caroline St, Georgetown

đŸ—ș Open in Google Maps

Important policies

Common issues

Damaged, lost, or stolen orders

If your delivery has an issue, contact us immediately with order details. We’ll work with the courier to resolve it quickly.

Backorder & availability

Back-ordered items are not yet in stock. We’ll update you as soon as we receive shipments. Use “Email me when available” for notifications.

Pickup timing

You’ll receive an email when your order is ready. Pickup is by appointment only.

Map

Open in your maps app for turn-by-turn directions.